Friday, April 19, 2019

Teach Myself


Am i the gembeng and cengeng one yang keep myself sad without any reason? okay lah, since i start nak tulis ni lagi i asyik dengar lagu2 sedih, macam nak feeling2 gituuuuu :P So this one is my favorite, Armada- (Asal kau bahagia) Its not ASAL KAU BAHAGIA??!! (dengan intonasi marah) but literally dengan nada i is redha like Asalkan kau bahagia- haaa like that

For me, orang lain punya kebahagiaan is my happiness too. I always teach myself not to think of my happiness only, but others too. Like, i let go something that i really love not because of i tak sayang benda tu, tapi their happiness is my happiness too.

So this song by Armada is soo into me.

1 comment:

Teach Myself

Am i the gembeng and cengeng one yang keep myself sad without any reason? okay lah, since i start nak tulis ni lagi i asyik dengar lagu2 ...